Followers

Thursday, September 15, 2011

Luv Ka The End (2011)


Kalki dan Shradda Kapoor antara newcomer Bollywood tahun 2011 yang baru aku kenal. LUV KA THE END mempertaruhkan Shradda Kapoor dalam role utama. Mungkin ramai yang tidak mengenali siapa sebenarnya pelakon baru ini. Namun, bakatnya untuk filem generasi kini nampaknya menyerlah. Untuk filem yang mensasarkan teenagers sebagai penonton utama, LUV KA THE END nampaknya berjaya di tangan Shradda Kapoor. LUV KA THE END adalah sebuah filem dendam yang begitu ideal untuk remaja zaman sekarang khususnya untuk wanita yang putus cinta.

Rhea bakal menyambut hari lahirnya yang ke 18. Siapa Rhea, dia adalah gadis biasa yang berpeluang punyai cinta dengan jejaka pujaan seluruh wanita, Luv Nanda (Taaha Shah). Disebabkan ini adalah hari lahir ke 18 Rhea, Luv Nanda menghajatkan cinta mereka up to the next level. Bila Rhea bersedia untuk memberikan segalanya kepada cintanya, dia tidak pernah tahu bahawa Luv Nanda punya rencana lain. Ia bukan tentang cinta, tetapi wang! Rhea yang mengetahui hal ini berpakat untuk mengenakan Luv. Lahirlah event event kantoi mengantoi yang memang klakao!

Keseluruhannya, LUV KA THE END menarik untuk remaja. Sebuah filem yang santai yang mana settingnya hanya satu malam. Lagunya pun cukup menarik, even satu lagu je pun dalam filem ni. Lakonan Shradda Kapoor meyakinkan. Malah Taaha Shah memang memberikan persembahan yang terbaik. Reaksi-reaksinya memang menjadi, terutama babak reaksi apabila seluar dalamnya yang mana telah dimasukkan serbuk gatal mula memberikan kesan. Haha..

Filem ini sesuai untuk yang putus cinta, juga bagi yang belum putus cinta, filem ini buat anda fikirkan yang wanita sebenarnya adalah singa yang boleh bertindak di luar jangkaan jika kita salah jaga. LUV KA THE END romantic, kelakar dan fun!

4.5/5

No comments: